Ուսումնական աշխատանքների գծով պրոռեկտորը.
Գիտական աշխատանքների գծով պրոռեկտորը.
Վարչատնտեսական աշխատանքների գծով պրոռեկտորը համակարգում է համալսարանի տնտեսական մասը, կաթսայատան աշխատանքները, վերանորոգման, պահակային ծառայության և անվտանգության, հեռախոսացանցի, սննդի, ավտոտնտեսության և այլ վարչատնտեսական հարցեր։
Համալսարանի որդեգրած քաղաքականությունը, հաստատության առաքելությունն ու նպատակները համահունչ են բարձրագույն կրթությանը ներկայացվող ոլորտին, համալսարանի կանոնադրությանը և կանոնակարգող մարմինների պահանջներին։
Համալսարանը իրականացնում է կրթության ընդհանրական և մասնագիտական գործունեություն, որի երկարաժամկետ նշանակետերն են
- Համակարգում է ֆակուլտետների գործունեությունը և դրանց միջոցով ապահովում նորացված ուսումնական պլանների, առարկայական ծրագրերի, կրթական մոդուլների մշակումն ու ներդրումը։
- Իրականացնում է դասախոսական կազմի աշխատանքների պլանավորումը, կուրսային և ավարտական (դիպլոմային) աշխատանքների կազմակերպչական աշխատանքների ղեկավարումը, ուսումնամեթոդական մշակումների գործընթացը։
- Ապահովում է ուսուցման նորագույն մեթոդների ներդրման և կրթության միջազգային պահանջներին բավարարող ուսուցման գործընթացը։
Գիտական աշխատանքների գծով պրոռեկտորը.
- Համակարգում է համալսարանի մասնագիտական ամբիոնների գործունեությունը,
- Իրականացնում է գիտական, ուսումնամեթոդական ուսումնաիրություններ և հրապարակումներ։
- Մշակում և ներդնում է գիտամեթոդական երաշխավորություններ սովորողների ինքնուրույն աշխատանքները ընդլայնելու և բարելավելու ուղղությամբ։
- Ապահովում է անհրաժեշտ աշխատանքային-ստեղծագործական պայմաններ։
Վարչատնտեսական աշխատանքների գծով պրոռեկտորը համակարգում է համալսարանի տնտեսական մասը, կաթսայատան աշխատանքները, վերանորոգման, պահակային ծառայության և անվտանգության, հեռախոսացանցի, սննդի, ավտոտնտեսության և այլ վարչատնտեսական հարցեր։
Համալսարանի որդեգրած քաղաքականությունը, հաստատության առաքելությունն ու նպատակները համահունչ են բարձրագույն կրթությանը ներկայացվող ոլորտին, համալսարանի կանոնադրությանը և կանոնակարգող մարմինների պահանջներին։
Համալսարանը իրականացնում է կրթության ընդհանրական և մասնագիտական գործունեություն, որի երկարաժամկետ նշանակետերն են
- ուսուցման արդյունավետ կազմակերպման միջոցով բարձր որակավորում ունեցող մասնագետների պատարստումը,
- շուկայական տնտեսության համակարգի ներկայիս և առաջացող կարիքներին համապատասխանող գիտելիքների, հմտությունների ու կոմպետենցիաների ձեռք բերելու հնարավորությունների ապահովումը։